Powered by Smartsupp
Domů Řešení Presales

Presales

Každý obchod začíná v Presales fázi.

Ta zahrnuje generování poptávek, jejich kvalifikování a komunikaci mezi vámi a potenciálním zákazníkem, než do ní vstoupí obchodník či konzultant.

Group 101700 1
Frame 1000001727
Větší množství poptávek

Zvýšíme počet zákazníků, kteří se o vás zajímají, nebo by se měli zajímat. Ty následně připravíme pro oslovení vašimi obchodníky.

Frame 1000001729
Větší hodnota objednávek

V rámci celého procesu prioritizujeme zákazníky, u nichž je předpoklad větší hodnoty objednávky.

Frame 1000001728
Vyšší míra uzavření

Díky AI a vašim historickým datům spočítáme pravděpodobnost úspěchu obchodu a přidáme kroky potřebné k uzavření.

Tři základní pilíře Presales

Generování leadů

Vytváření seznamu potenciálních kupujících dle vašich historických dat.

Kvalifikace leadů

Dotažení více informací o potenciálních zákaznících a jejich skoring. Dle skoringu následuje prioritizace pro obchodníky.

Ohřívání leadů

Před samotným oslovením proběhne ohřívání leadů - proces, ve kterém se automatizovaně představíte a necháte potenciálního zákazníka zvolit, zda má zájem a o co. To šetří obchodníkovi nejvíce času.

Generování leadů

Konec náhodného vyhledávání potenciálních zájemců o vaše produkty a služby.

Tato cesta je nejen neefektivní, ale hlavně zdlouhavá, a proto i drahá. Generování leadů se stará o vytváření neustále nových příležitostí dle vašich dat. Systém vyhledává podobné firmy, u kterých jste měli úspěch a postupně jej přidává do CRM na následnou kvalifikaci.

Množství nových příležitostí je nastavitelné podle obchodníka - v ideálním případě se obchodník věnuje otevřeným obchodům, které uzavírá a otevíráním nových, již připravených na jeho zavolání.

Frame 1000001748 (1)

Kvalifikace leadů

Po vygenerování potenciálních zájemců o vaše služby či produkty se k daným subjektům dotáhnou informace z volně dostupných databází - ať už data o firmě jako velikost, počet zaměstnanců či obrat, tak i data o osobách s rozhodující pravomocí. Navíc je možné zapojit i moderní zdroje informací, které jsou volně dostupné, či zpoplatněné.

Následuje filtrace a prioritizace dle historických dat. Obchodník stále nepřistupuje k tomuto kontaktu. Vše se děje automatizovaně na pozadí.

Frame 1000001749

Ohřívání leadů

Cílem je poskytnout potenciálním zákazníkům relevantní a hodnotné informace, které je postupně přivedou k nákupnímu rozhodnutí. Tato strategie je obzvláště důležitá v B2B marketingu a při prodeji složitějších nebo dražších produktů a služeb.

Běžně se používají sekvenční e-mailingové kampaně. V rámci reakcí na ně se následně mění další komunikace jdoucí na klienta.

Až v případě projevení zájmu o další informace či rovnou koupě, přechází aktivita na obchodníka. A obchodní proces se následně přesouvá do obchodní/sales fáze.

Frame 1000001750
Chcete poradit s vaší Presales fází?

Využijte naše zkušenosti. Nemusíte trávit hodiny testováním různých nástrojů, procesů a přístupů. My se postaráme, abyste co nejdříve začali uzavírat nové obchody.

Shoptet
Rohlig
Profesia
Fortuna
Royaldent
Cleverfarm

FAQ

Co jsou presales aktivity?

Presales aktivity zahrnují veškeré činnosti, které se uskutečňí před samotným prodejem produktu nebo služby. Tyto aktivity zahrnují identifikaci a kvalifikaci potenciálních zákazníků, přípravu a prezentaci nabídek, produktové demonstrace, technickou podporu, tvorbu řešení na míru a přípravu na výběrová řízení.

Jaký je rozdíl mezi presales a sales fází?

Presales se zaměřuje na přípravu a podporu prodejního procesu, zatímco sales (prodej) se soustředí na uzavření obchodu a prodej produktu nebo služby. Presales aktivity pomáhají vytvářet příležitosti a připravovat potenciální zákazníky na nákup, zatímco sales aktivity tyto příležitosti proměňují v konkrétní prodeje.

Proč jsou presales aktivity důležité?

Presales aktivity jsou klíčové pro úspěšný prodej, protože pomáhají identifikovat potřeby zákazníků, vytvářet hodnotné nabídky a budovat důvěru. Kvalitní presales aktivity mohou výrazně zvýšit šance na uzavření obchodu a zlepšit celkovou zákaznickou zkušenost.

Máte zájem o vlastní řešení?

Spojíme se s vámi, projdeme vaše procesy a řekneme vám, jak věci dělají úspěšné firmy. Pokud vás to zaujme, ukážeme vám, jak postupovat a pomůžeme s celým procesem vaší digitální transformace.

Kontaktujte nás
Frame 1000001699
Tomáš Wiesner CEO | Dáváme s.r.o.
Nastavení soukromí a cookies 🍪

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies.

 

Následující volbou souhlasíte s našimi zásady ochrany osobních údajů a cookies. Svá nastavení můžete kdykoli změnit.

Přizpůsobit