Powered by Smartsupp
Domů Řešení Support

Support

Zákaznická péče je klíčovým prvkem každé úspěšné firmy, protože přímo ovlivňuje spokojenost a loajalitu zákazníků.

Group 101700 4
Frame 1000001739
Vyšší tržby

Spokojený zákazník u vás utratí více, nakoupí znovu, nebo vás doporučí.

Frame 1000001741
Nižší náklady

Zavedením správných nástrojů eliminujete náklady na zákaznickou péči.

Frame 1000001740
Rozšíření portfolia

Ke svému produktu či službě můžete přidat dodatečné služby a zvýšit hodnotu objednávky.

Tři základní pilíře Supportu

Aftercare

Nástroj na poprodejní péči.

Sběr hodnocení

Sbírání hodnocení na konci obchodního procesu i během něho.

Sběr doporučení

Získání doporučení na další zákazníky.

Aftercare

Zavedením správných nástrojů na poprodejní část zvýšíte spokojenost zákazníků. Dokážete odbavovat jejich dotazy i odbavovat jejich požadavky rychleji a těmi správnými lidmi ve firmě.
Přímá komunikace zároveň slouží k udržení loajality zákazníka a předchází jeho ztrátě.

Frame 1000001754

Sběr hodnocení

Hodnocení je velmi podceňovaná součást obchodního procesu. Díky správnému sběru hodnocení jste schopní identifikovat slabá místa ve firmě a následně je zlepšovat. Ať už se jedná o vylepšení samotných procesů, tak i tréninku vašich interních lidí. Tím posouváte svou službu na novou úroveň.

Frame 1000001756

Sběr doporučení

Až 90 % spokojených zákazníků je ochotno dát doporučení ale jen jeden obchodník z deseti si o něj aktivně řekne. Správný systém sběru doporučení může automaticky generovat nové poptávky pro vaši firmu.

Frame 1000001755
Chcete poradit s vaším Supportem?

Využijte naše zkušenosti. Nemusíte trávit hodiny testováním různých nástrojů, procesů a přístupů. My se postaráme, abyste co nejdříve začali uzavírat nové obchody.

Profesia
Fortuna
Royaldent
Cleverfarm

FAQ

Jednotlivé nástroje pro zákaznickou podporu

Zákaznická péče je soubor procesů a činností, které firma provádí, aby uspokojila potřeby a očekávání zákazníků, řešila jejich problémy a zajistila jejich spokojenost.

Proč je zákaznická péče důležitá?
Zákaznická péče je důležitá pro zjištění spokojenosti zákazníků, zajistení jejich loajality. Správná péče vytváří i pozitivní pověst o vaší firmě a dává vám tak konkurenční výhodu.
Jaké jsou hlavní role zákaznické péče?

Mezi hlavní role zákaznické péče patří řešení problémů a poskytování informací. To lze dnes vyřídit automaticky či poloautomaticky. Další součástí je podpora prodeje - identifikace příležitostí pro obchodníky. A v neposlední řadě získávání zpětné vazby.

Je možné automatizovat sběr doporučení od spokojených zákazníků?
Ano. Díky modernímu přístupu a výběru vhodných nástrojů můžete velmi levně získávat nové obchodní příležitosti, které jsou už často připravené k rychlému uzavření.

Máte zájem o vlastní řešení?

Spojíme se s vámi, projdeme vaše procesy a řekneme vám, jak věci dělají úspěšné firmy. Pokud vás to zaujme, ukážeme vám, jak postupovat a pomůžeme s celým procesem vaší digitální transformace.

Kontaktujte nás
Frame 1000001699
Tomáš Wiesner CEO | Dáváme s.r.o.
Nastavení soukromí a cookies 🍪

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies.

 

Následující volbou souhlasíte s našimi zásady ochrany osobních údajů a cookies. Svá nastavení můžete kdykoli změnit.

Přizpůsobit