Powered by Smartsupp
Domů Řešení Delivery

Delivery

Třetí důležitý pilíř celého obchodního procesu. V něm prezentujete svou profesionalitu jak při samotném dodání zboží či služby, tak i následným vytěžením zákazníka.

Group 101700 3
Frame 1000001736
Vyšší efektivita

Vyladěné procesy šetří čas jednotlivým lidem a firmě peníze.

Frame 1000001737
Skvělá zákaznická zkušenost

Využijte moderní nástroje a dejte zákazníkovi vhled do celého obchodního procesu.

Frame 1000001738
Nárůst doporučení

Díky pozitivní zkušenosti s vaší firmou vás budou zákazníci více doporučovat.

Tři základní pilíře Delivery

Project management

Základním kamenem je project management. Správně a na čas odvedená práce každého člena týmu zajistí spokojenost zákazníka.

Správa zákazníků

Důležitým prvkem je znalost dat o zakázce, kientovi i historie komunikace. Přehled o všem najdete ve svém správně nastaveném CRM systému.

Up-selling a X-selling

Firmy zapomínají na své současné zákazníky, přitom za ně už neplatí akviziční náklady. Použijte správné nástroje na doprodej dalších služeb a produktů.

Project management

Někdo si pod project managementem představí jen plánovač vlastních úkolů. Project management ale slouží především pro řízení projektů napříč týmy lidí.

Je důležitý pro efektivní plánování a řízení zdrojů a sledování cílů. Zároveň je to nástroj pro chytrou komunikaci mezi lidmi.

Podstatnou částí je i hlídání termínů a jejich dodržování. Díky nim si získáte kladné body u nejednoho zákazníka.

Frame 1000001760

Správa zákazníků

Se získanými zákazníky je potřeba strategicky pracovat. Důležité je udržovat aktuální informace o nich, což dnes umí několik systémů, aniž by obchodník či zákazník musel hnout prstem. Díky tomu je možné cílit kampaně o novinkách ve firmě či změnách v produktu a udržovat zákazníka připraveného na další obchod.

Zároveň je dobré mít nastavené pravidelné touchpointy mezi vámi a zákazníkem - zde je možné využít automatizované, poloautomatizované či manuální přístupy k zákazníkovi. Výběr přístupu závisí na časové náročnosti, velikosti klienta a dalších faktorech.

Pokud budeme budovat dlouhodobý pozitivní vztah se zákazníkem, je velká pravděpodobnost dalšího byznysu s ním, či jeho známými, kterým vás doporučí.

Frame 1000001762

Up-selling a X-selling

Doprodání dalších produktů či prodej jiných produktů je taktika, díky které dokážete efektivně snížit náklady na akvizici zákazníka.

Jednou získaný klient, který má navíc s vámi dobrou zkušenost a se kterým dobře pracujete, je následně ochoten s vámi uzavřít další obchod.

Díky těmto dvěma přístupům nejen zvýšíte tržby, ale i zlepšíte vnímání zákazníka upevníte vztahy s vaší společností.

Loajalita se následně projeví v dalších obchodech či doporučení svým známým.

Frame 1000001761
Chcete poradit s vaší Delivery fází?

Využijte naše zkušenosti. Nemusíte trávit hodiny testováním různých nástrojů, procesů a přístupů. My se postaráme, abyste co nejdříve začali uzavírat nové obchody.

Shoptet
Profesia
Fortuna
Royaldent
Cleverfarm

FAQ

Up-selling a X-selling

Project management je proces plánování, organizování, řízení a kontroly zdrojů a úkolů, s cílem dosáhnout specifických cílů projektu v rámci stanovených parametrů, jako jsou čas, náklady a kvalita.

Měla by být e-mailová komunikace součástí správy zákazníků?

E-mailová komunikace by měla být součástí správné správy zákazníků. V budoucnu je možné navázat na předešlou konverzaci či využít některé z jejich částí.

Jaký je rozdíl mezi náklady na prodej novému zákazníkovi versus stávajícímu?

Dle statistik je prodej novým zákazníkům až 5x náročnější než současným zákazníkům. Je to především z důvodu vyšších nákladů na budování důvěry a také času stráveného s novým klientem.

Jaký je rozdíl mezi cross-sellem a up-sellem?
  • Cross-sell: Nabízení souvisejících nebo doplňkových produktů může vést ke zvýšení průměrné hodnoty objednávky. Například zákazník, který si koupí telefon, může být také přesvědčen ke koupi ochranného pouzdra nebo sluchátek.
  • Up-sell: Nabízení dražší nebo prémiové verze produktu či služby může vést ke zvýšení hodnoty objednávky. Například zákazník, který si koupí základní model telefonu, může být přesvědčen ke koupi modelu s více funkcemi.

Máte zájem o vlastní řešení?

Spojíme se s vámi, projdeme vaše procesy a řekneme vám, jak věci dělají úspěšné firmy. Pokud vás to zaujme, ukážeme vám, jak postupovat a pomůžeme s celým procesem vaší digitální transformace.

Kontaktujte nás
Frame 1000001699
Tomáš Wiesner CEO | Dáváme s.r.o.
Nastavení soukromí a cookies 🍪

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies.

 

Následující volbou souhlasíte s našimi zásady ochrany osobních údajů a cookies. Svá nastavení můžete kdykoli změnit.

Přizpůsobit