Powered by Smartsupp

Sales

Fáze sales (prodeje) je kritická součást obchodního procesu, která má zásadní vliv na úspěch firmy. Zaměření na tuto fázi přináší řadu výhod, které mohou výrazně ovlivnit růst a stabilitu vašeho podnikání.

Group 101700 2
Frame 1000001730
Jednodušší práce pro obchodníky

Méně administrativy.  Generujte nabídky, smlouvy a dokumenty automaticky.

Frame 1000001732
Úspora času

Nechte rutinní komunikaci na softwaru. Obchodník se zapojí, až když má všechny potřebné informace.

Frame 1000001731
Vyšší míra uzavření

Díky AI a vašim historickým datům pomůžeme vašim obchodníkům nastavit kroky k uzavření více obchodů.

Tři základní pilíře Sales

Komunikace se zákazníkem

Obchod uzavírá stále člověk s člověkem. Obchodník však může využít moderní nástroje pro komunikaci a její ukládání na jednom místě.

Generování dokumentů

Příprava prezentací, dohod o mlčenlivosti, generování nabídek. To vše zvládnou obchodníci na jeden klik.

Reporting a statistiky

Díky správným číslům je možné nejen obchod měřit, ale hlavně ho i zlepšovat.

Komunikace se zákazníkem

V rámci komunikace se zákazníkem se bavíme na několika úrovních.
Informace, které potřebujeme získat od zákazníka se snažíme primárně získat automaticky bez zásahu obchodníka. Stejně tak je v dnešní době standardem, že zákazník si volí schůzku dle svých časových možností a s náhledem do obchodníkova kalendáře.

Automatizace se v rámci komunikace starají, aby neustále plynula. Je-li míč na straně zákazníka, tak ho díky nim požádáme o zaslání, nebo notifikujeme obchodníka, aby se zákazníkovi ozval sám.

Třetí úrovní je samotná e-mailová komunikace obchodníka. Ať už se jedná o šablony e-mailů, správná oslovení lidí v pátém pádu či možnost zjistit, zda si člověk e-mail už otevřel a na co případně kliknul.

Frame 1000001751

Generování dokumentů

Obchodníci generují různé typy dokumentů v průběhu celého prodejního procesu, aby efektivně komunikovali s potenciálními zákazníky, uzavírali obchody a udržovali vztahy se stávajícími klienty.

Nabídkové dokumenty a prezentace prodávají - ať už jde o pdf soubory či modernější krátká vysvětlující videa personalizovaná pro konkrétní osobu.

Smlouvy vytvářené z šablon a obohacené o data ze CRM.

Faktury v určité fázi prodeje. Včetně hlídání proplacenosti.


Frame 1000001753

Reporting a statistiky

Správné sledování a vyhodnocování prodejních aktivit je klíčové pro efektivní řízení prodejního procesu a dosažení obchodních cílů.

Statistiky za celou firmu jako počty zpracovaných poptávek, poměry vyhraných a prohraných. V kusech i v objemech.

Statistiky za obchodní oddělení - rychlost obchodního cyklu, počet otevřených příležitostí v pipeline, výkon prodejního týmu, týdenní/měsíční/roční plány a jejich plnění.

Statistiky za jednotlivé obchodníky - konverzní poměry mezi fázemi. Důvody proher, předpověď prodejů, průměrná hodnota dealu.

Sledování a analýza těchto reportů a statistik je nezbytné pro efektivní řízení prodejního procesu. Umožňují obchodníkům a manažerům přijímat informovaná rozhodnutí, optimalizovat prodejní strategie a dosahovat lepších výsledků.

Frame 1000001752
Chcete poradit s vaší Sales fází?

Využijte naše zkušenosti. Nemusíte trávit hodiny testováním různých nástrojů, procesů a přístupů. My se postaráme, abyste co nejdříve začali uzavírat nové obchody.

Shoptet
Rohlig
Profesia
Fortuna
Royaldent
Cleverfarm

FAQ

Co je sales fáze v obchodním procesu?

Sales fáze je ta část obchodního procesu, kde se aktivně snažíte uzavřít obchod s potenciálním zákazníkem. Zahrnuje aktivity jako navazování kontaktu, prezentace produktů nebo služeb, řešení námitek a uzavírání obchodů.

aké nástroje jsou nejčastěji používané v sales fázi?

Mezi nejčastěji používané nástroje patří CRM systémy, nástroje pro e-mail marketing, nástroje pro správu leadů, prezentace, demo nástroje a analytické nástroje pro sledování výkonnosti prodejního týmu.

Jak CRM systém podporuje sales fázi?

CRM systém pomáhá spravovat vztahy se zákazníky, sledovat interakce a prodejní aktivity, organizovat data o zákaznících, automatizovat některé prodejní úkoly, analyzovat prodejní výkon a poskytovat prodejnímu týmu potřebné nástroje a informace k efektivnímu uzavírání obchodů.

Jak zvýšit výkon obchodníků?

Zvýšení výkonu je nejčastěji dosaženo užší specializací obchodníků jen na určitou část obchodu (uzavírání) a vše ostatní se řeší buď jinými rolemi ve firmě či automatizovanými aplikacemi.

Máte zájem o vlastní řešení?

Spojíme se s vámi, projdeme vaše procesy a řekneme vám, jak věci dělají úspěšné firmy. Pokud vás to zaujme, ukážeme vám, jak postupovat a pomůžeme s celým procesem vaší digitální transformace.

Kontaktujte nás
Frame 1000001699
Tomáš Wiesner CEO | Dáváme s.r.o.
Nastavení soukromí a cookies 🍪

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies.

 

Následující volbou souhlasíte s našimi zásady ochrany osobních údajů a cookies. Svá nastavení můžete kdykoli změnit.

Přizpůsobit