Powered by Smartsupp

Ipex - řešení pro zákaznickou podporu

Pokud cílíte na prvotřídní zákaznickou podporu a péči, Ipex je volba číslo jedna pro všechny malé a střední firmy. Jedná se o komunikační platformu napříč potřebami firmy.

Interface
Shoptet
Rohlig
Profesia
Fortuna
Royaldent
Cleverfarm

Ipex komunikační centrum

Zákaznická péče

Evidence požadavků, předávání na operátory, hlídání spokojenosti, trackování rychlosti odbavení.

Marketing

Chatboti, ověřování telefonních čísel, validace kontaktů přes sms

Obchod

Výpisy volání obchodníků, možnost přehrání hovoru, dopisování dat do CRM během hovoru.

Finance

Upozorňování na nezaplacené faktury, systém vymáhání.

Telefonní ústředna

Přepínání mezi operátory, IVR systém, možnost volání z fronty.

Virtuální asistenti

Předkvalifikace požadavků, předávání na správné oddělení či operátory a odpovídání na nejčastější dotazy.

Frame 1000001800
Propojitelnost

Možnost napojení na vaše obchodní, finanční či marketingové nástroje.

Frame 1000001798
Nízké náklady

Platíte jen za uživatele a scénáře, které využíváte. Není potřeba nakupovat drahý hardware či software.

Frame 1000001799
Mezinárodní přesah

Možnost odbavovat zákazníky i z jiných zemí včetně lokálních čísel.

Volání na jedno kliknutí z Pipedrive

Díky propojení s Pipedrive je možné mít přehled o skutečně dokončených hovorech. Do aktivity v Pipedrive se může přepsat celý hovor včetně sumarizace pomocí umělé inteligence. V případě výhry obchodu je možné nastavit automatický onboarding nového zákazníka prostřednictvím virtuálního asistenta.

Více o integraci s Pipedrive
Frame 1000001718

Napojení na další systémy

Pipedrive není jediný systém, na který se dá Ipex napojit. Běžně se napojuje na účetní a fakturační systémy pro informování zákazníka o nutnosti zaplacení či přímo vymáhací proces.

Častým napojením jsou ERP systémy firem, díky nimž umožníte zákazníkům získávat data o své objednávce (stav zaplacenosti, stav dopravy, apod.)

Více o napojení Ipex na další systémy
Frame 1000001723

FAQ

Jak náročné je zavedení Ipex do firmy?

Implementace řešení Ipex je jednoduchá činnost. Je možné spustit vlastní ústřednu během pár dní. Není potřeba nakupovat žádný drahý software nebo hardware.

 

Napojení na systémy, nastavení chatbotů nebo příprava virtuálních asistentů trvá trochu déle.

Umí Ipex i čísla začínající 800?

Ano, je možné použít čísla s předvolbou 800 (zdarma volání).

Je možné přenést vlastní číslo pro telefonní ústřednu?

Ano, v Česku je možné přenést vlastní telefonní číslo včetně mobilního. Pro přenos zahraničního čísla do Ipex je potřeba kontaktovat přímo Ipex.

Umožňuje Ipex nahrávání hovorů

Ano. Nahrávání hovorů je možné. Veškeré formality po legislativní stránce jsou řešeny.

Blog

Máte zájem o vlastní řešení?

Spojíme se s vámi, projdeme vaše procesy a řekneme vám, jak věci dělají úspěšné firmy. Pokud vás to zaujme, ukážeme vám, jak postupovat a pomůžeme s celým procesem vaší digitální transformace.

Kontaktujte nás
Frame 1000001699
Tomáš Wiesner CEO | Dáváme s.r.o.
Nastavení soukromí a cookies 🍪

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies.

 

Následující volbou souhlasíte s našimi zásady ochrany osobních údajů a cookies. Svá nastavení můžete kdykoli změnit.

Přizpůsobit