Support
Zákaznická péče je klíčovým prvkem každé úspěšné firmy, protože přímo ovlivňuje spokojenost a loajalitu zákazníků.
Spokojený zákazník u vás utratí více, nakoupí znovu, nebo vás doporučí.
Zavedením správných nástrojů eliminujete náklady na zákaznickou péči.
Ke svému produktu či službě můžete přidat dodatečné služby a zvýšit hodnotu objednávky.
Tři základní pilíře Supportu
Aftercare
Zavedením správných nástrojů na poprodejní část zvýšíte spokojenost zákazníků. Dokážete odbavovat jejich dotazy i odbavovat jejich požadavky rychleji a těmi správnými lidmi ve firmě.
Přímá komunikace zároveň slouží k udržení loajality zákazníka a předchází jeho ztrátě.
Sběr hodnocení
Hodnocení je velmi podceňovaná součást obchodního procesu. Díky správnému sběru hodnocení jste schopní identifikovat slabá místa ve firmě a následně je zlepšovat. Ať už se jedná o vylepšení samotných procesů, tak i tréninku vašich interních lidí. Tím posouváte svou službu na novou úroveň.
Sběr doporučení
Až 90 % spokojených zákazníků je ochotno dát doporučení ale jen jeden obchodník z deseti si o něj aktivně řekne. Správný systém sběru doporučení může automaticky generovat nové poptávky pro vaši firmu.
Jednotlivé nástroje pro zákaznickou podporu
Využijte naše zkušenosti. Nemusíte trávit hodiny testováním různých nástrojů, procesů a přístupů. My se postaráme, abyste co nejdříve začali uzavírat nové obchody.
FAQ
Jednotlivé nástroje pro zákaznickou podporu
Zákaznická péče je soubor procesů a činností, které firma provádí, aby uspokojila potřeby a očekávání zákazníků, řešila jejich problémy a zajistila jejich spokojenost.
Proč je zákaznická péče důležitá?
Jaké jsou hlavní role zákaznické péče?
Mezi hlavní role zákaznické péče patří řešení problémů a poskytování informací. To lze dnes vyřídit automaticky či poloautomaticky. Další součástí je podpora prodeje - identifikace příležitostí pro obchodníky. A v neposlední řadě získávání zpětné vazby.
Je možné automatizovat sběr doporučení od spokojených zákazníků?
Máte zájem o vlastní řešení?
Spojíme se s vámi, projdeme vaše procesy a řekneme vám, jak věci dělají úspěšné firmy. Pokud vás to zaujme, ukážeme vám, jak postupovat a pomůžeme s celým procesem vaší digitální transformace.