5. Zaškolení obchodníků a dalších uživatelů
Zaškolení trvá většinou pár hodin 1-3 hodiny. Pipedrive je velmi intuitivní a lidé jsou naváděni samotným rozhraním k využívání funkcí. Tady ale doporučujeme mít připravené jak školicí video pro nové obchodníky, tak i papírový manuál, jak Pipedrive používat.
Díky tomu mají všichni obchodníci správnou znalost CRM a využívají ho naplno a správně.
Máte-li v Pipedrive i další uživatele (zákaznická podpora, accounti, lidé z financí), tak je potřeba postupovat stejně jako u obchodníků - včetně nahrání videa a vytvoření materiálů, jak systém používat. Ušetříte si tak hodně starostí a nervů.
Tvorba materiálů trvá 1-3 dny.
6. Nastavení reportingu
Reporting je podstatná součást CRM Pipedrive. Díky němu můžete mít přehled o firmě, o obchodě i o samotných obchodnících. Hodí se jak na porady vedení, tak i na pravidelné meetingy obchodníků a obchodního ředitele.
Nastavením reportingu se zabývám ve webináři - doporučuji si jej pustit.
A co se týká nastavení - vytvoření dashboardů je otázka 1-2 dní. Co ale trvá nejdéle, je samotný sběr dat. Proto doporučujeme nastavovat reporting nejdřív 14 dní od začátku využívání, často nastavujeme reporting ale až 2, 3 měsíce po využívání Pipedrive všemi uživateli.
7. Rozšíření díky automatizacím a integracím
Tento bod následuje běžně až s odstupem pár měsíců od začátku využívání Pipedrive. Díky automatizacím se dá ušetřit spousta aktivit obchodníka. Ten tak získá víc času na samotný obchod. Co se integrací týká - tak ani Pipedrive není všemocný a nenabízí některé funkce, které jiné systémy mají. Pipedrive se zaměřuje jen na to, v čem je nejlepší - Customer Relationship Managementu. Ostatní aplikace je možné s Pipedrive propojit. Jedná se především o nástroje pro fakturace, projektový management či tvorbu nabídek a smluv.
Potřebujete-li pomoci se zavedením Pipedrive do firmy, kontaktujte nás. Nebo můžete Pipedrive sami rovnou vyzkoušet.